prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu

Barun, Karlo
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Barun, K. (2021). Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:738943

Barun, Karlo. "Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:738943

Barun, Karlo. "Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:738943

Barun, K. (2021). 'Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:738943

Barun K. Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:738943

K. Barun, "Digitalni marketing i inovacije za projekte u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:738943

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.