Božić, S. (2016). Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474
Božić, Sara. "Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474
Božić, Sara. "Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474
Božić, S. (2016). 'Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474
Božić S. Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474
S. Božić, "Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474