Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Marjanović, L. (2022). Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181711
Marjanović, Lucija. "Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181711
Marjanović, Lucija. "Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181711
Marjanović, L. (2022). 'Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181711
Marjanović L. Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181711
L. Marjanović, "Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181711