Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Harapin, M. (2023). Upravljanja prigovorima gostiju u hotelu „X“ (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:028887
Harapin, Monika. "Upravljanja prigovorima gostiju u hotelu „X“." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:028887
Harapin, Monika. "Upravljanja prigovorima gostiju u hotelu „X“." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:028887
Harapin, M. (2023). 'Upravljanja prigovorima gostiju u hotelu „X“', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:028887
Harapin M. Upravljanja prigovorima gostiju u hotelu „X“ [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:028887
M. Harapin, "Upravljanja prigovorima gostiju u hotelu „X“", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:028887