završni rad
Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj

Sloković, Kristabel
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Sloković, K. (2023). Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733

Sloković, Kristabel. "Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733

Sloković, Kristabel. "Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733

Sloković, K. (2023). 'Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733

Sloković K. Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733

K. Sloković, "Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.