Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Sloković, K. (2023). Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733
Sloković, Kristabel. "Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733
Sloković, Kristabel. "Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733
Sloković, K. (2023). 'Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733
Sloković K. Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733
K. Sloković, "Važnost E-marketinga za razvoj turizma u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:835733