Udovičić, I. J. (2022). Praćenje i alokacija troškova marketinga u hotelijerstvu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:830876
Udovičić, Ivan Jan. "Praćenje i alokacija troškova marketinga u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:830876
Udovičić, Ivan Jan. "Praćenje i alokacija troškova marketinga u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:830876
Udovičić, I. J. (2022). 'Praćenje i alokacija troškova marketinga u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:830876
Udovičić IJ. Praćenje i alokacija troškova marketinga u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:830876
I. J. Udovičić, "Praćenje i alokacija troškova marketinga u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:830876