prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta

Komes, Dejan
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Komes, D. (2022). Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:970443

Komes, Dejan. "Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:970443

Komes, Dejan. "Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:970443

Komes, D. (2022). 'Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:970443

Komes D. Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:970443

D. Komes, "Utjecaj komunikacije putem Booking.com-a na lojalnost gosta", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:970443

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.