Bazina, Z. (2016). Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762
Bazina, Zorica. "Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762
Bazina, Zorica. "Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762
Bazina, Z. (2016). 'Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762
Bazina Z. Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762
Z. Bazina, "Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762