Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Vulić, A. (2023). Važnost putničkih agencija u povezivanju turističke ponude s turističkom potražnjom (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:428279
Vulić, Andrea. "Važnost putničkih agencija u povezivanju turističke ponude s turističkom potražnjom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:428279
Vulić, Andrea. "Važnost putničkih agencija u povezivanju turističke ponude s turističkom potražnjom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:428279
Vulić, A. (2023). 'Važnost putničkih agencija u povezivanju turističke ponude s turističkom potražnjom', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:428279
Vulić A. Važnost putničkih agencija u povezivanju turističke ponude s turističkom potražnjom [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:428279
A. Vulić, "Važnost putničkih agencija u povezivanju turističke ponude s turističkom potražnjom", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:428279