Donadić, B. (2022). Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić, Bartol. "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić, Bartol. "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić, B. (2022). 'Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić B. Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
B. Donadić, "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465