Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Kliman, A. (2023). Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman, Anton. "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman, Anton. "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman, A. (2023). 'Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman A. Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
A. Kliman, "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440