Gnjidić, M. (2016). Izvješćivanje po segmentima u hotelu : studij slučaja novi Spa hotels & resort (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:719382
Gnjidić, Martina. "Izvješćivanje po segmentima u hotelu : studij slučaja novi Spa hotels & resort." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:719382
Gnjidić, Martina. "Izvješćivanje po segmentima u hotelu : studij slučaja novi Spa hotels & resort." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:719382
Gnjidić, M. (2016). 'Izvješćivanje po segmentima u hotelu : studij slučaja novi Spa hotels & resort', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:719382
Gnjidić M. Izvješćivanje po segmentima u hotelu : studij slučaja novi Spa hotels & resort [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:719382
M. Gnjidić, "Izvješćivanje po segmentima u hotelu : studij slučaja novi Spa hotels & resort", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:719382