prikaz prve stranice dokumenta Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull

Pavetić, Loredana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Pavetić, L. (2022). Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601257

Pavetić, Loredana. "Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601257

Pavetić, Loredana. "Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601257

Pavetić, L. (2022). 'Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601257

Pavetić L. Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 02.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601257

L. Pavetić, "Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601257

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.