Ćalina, L. (2022). Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:860033
Ćalina, Lea. "Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:860033
Ćalina, Lea. "Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:860033
Ćalina, L. (2022). 'Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:860033
Ćalina L. Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:860033
L. Ćalina, "Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:860033