Draganić, J. (2022). Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić, Jelena. "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić, Jelena. "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić, J. (2022). 'Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić J. Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
J. Draganić, "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699