Miklaužić, D. (2022). Utjecaj poslovne etike na pokazatelje uspješnosti poslovanja (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:460499
Miklaužić, Danijela. "Utjecaj poslovne etike na pokazatelje uspješnosti poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:460499
Miklaužić, Danijela. "Utjecaj poslovne etike na pokazatelje uspješnosti poslovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:460499
Miklaužić, D. (2022). 'Utjecaj poslovne etike na pokazatelje uspješnosti poslovanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:460499
Miklaužić D. Utjecaj poslovne etike na pokazatelje uspješnosti poslovanja [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:460499
D. Miklaužić, "Utjecaj poslovne etike na pokazatelje uspješnosti poslovanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:460499