Matošević, M. (2022). Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465
Matošević, Morena. "Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465
Matošević, Morena. "Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465
Matošević, M. (2022). 'Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465
Matošević M. Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 25.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465
M. Matošević, "Stavovi i percepcije zaposlenika o utjecaju emocionalne inteligencije na poslovanje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941465