Vrbanac, I. (2022). Krizni menadžment u hotelijerstvu - studija slučaja Hotel 9 (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:255532
Vrbanac, Ivan. "Krizni menadžment u hotelijerstvu - studija slučaja Hotel 9." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:255532
Vrbanac, Ivan. "Krizni menadžment u hotelijerstvu - studija slučaja Hotel 9." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:255532
Vrbanac, I. (2022). 'Krizni menadžment u hotelijerstvu - studija slučaja Hotel 9', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:255532
Vrbanac I. Krizni menadžment u hotelijerstvu - studija slučaja Hotel 9 [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:255532
I. Vrbanac, "Krizni menadžment u hotelijerstvu - studija slučaja Hotel 9", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:255532