prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja

Islamčević, Sabina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Islamčević, S. (2022). Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353

Islamčević, Sabina. "Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353

Islamčević, Sabina. "Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353

Islamčević, S. (2022). 'Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353

Islamčević S. Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353

S. Islamčević, "Utjecaj društvenih medija na turistička putovanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:651353

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.