Sažetak | Hoteli su sastavni dio suvremenog i globalnog poslovnog svijeta, turisti ih koriste za odlazak na putovanja i smještaja u okviru godišnjeg odmora, za poslovna putovanja, konvencije, posebne događaje i za mnoge druge razloge. S druge strane, postoji snažna konkurencija u hotelijerstvu i stalan izazov doživjeti visoku razinu uspjeha kao vlasnik hotela. Postoje mnoge varijable u poslovanju hotela kada je riječ o posjedovanju i upravljanju hotelom, a imperativ je da se u svakom trenutku budno prati.
Hotelijerstvo se stalno mijenja i razvija, a uspješan hotel ne samo da mora pratiti promjene, već se mora transformirati ispred njih implementirajući strategije rasta hotela.
Stalna evaluacija strategija i taktika je ključna. Kako bi postigao dugoročan uspjeh, vlasnik hotela mora biti sposoban balansirati, donositi odluke i proizvoditi rezultate u svim odjelima - financijama, marketingu, prodaji, ugostiteljstvu, sobama, kanalskoj distribuciji, kao i cjelokupnom menadžmentu.
Društvo Plava laguna d.d. je jedan od nosioca turističke ponude u Hrvatskoj, iza koje stoji više od pola stoljeća rada, te koji kao takva zauzima važno mjesto u hrvatskom turizmu. Plava Laguna je u 2018. godini implementirala novu maketinšku strategiju. Dio njezine poslovne strategije je odgovornost prema okolišu. Održivost poslovanja sve je značajniji faktor u kompetitivnosti na tržištu, te se u skladu s time u Plavoj Laguni neprestano educira radnike i prenosi poruku o važnosti ekološki odgovornog ponašanja. Poslovnim aktivnostima kontinuirano se vodi računa o zaštiti i očuvanju okoliša, a kako bi se kompanija mogla razvijati tako da svojim aktivnostima što manje utječe na okoliš.
Plava laguna d.d. pretežno je orijentirana na povećanje svog tržišnog udjela, te istovremeno na podizanje ukupne kvalitete smještajnih kapaciteta uz zadržavanje financijske stabilnosti. |