Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
E-marketing u turizmu

Branimir Jelić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Jelić, B. (2016). E-marketing u turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585667

Jelić, Branimir. "E-marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585667

Jelić, Branimir. "E-marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585667

Jelić, B. (2016). 'E-marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585667

Jelić B. E-marketing u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585667

B. Jelić, "E-marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585667