prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća

Prekali, Karla
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Prekali, K. (2022). Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:632130

Prekali, Karla. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:632130

Prekali, Karla. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:632130

Prekali, K. (2022). 'Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:632130

Prekali K. Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 02.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:632130

K. Prekali, "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj malih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:632130

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.