Vidaić, P. (2022). Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605055
Vidaić, Petra. "Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605055
Vidaić, Petra. "Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605055
Vidaić, P. (2022). 'Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605055
Vidaić P. Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605055
P. Vidaić, "Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605055