prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije

Šimičić, Katarina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šimičić, K. (2022). Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić, K. (2022). 'Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić K. Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

K. Šimičić, "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.