Mrak, J. (2022). Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:707088
Mrak, Jelena. "Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:707088
Mrak, Jelena. "Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:707088
Mrak, J. (2022). 'Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:707088
Mrak J. Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:707088
J. Mrak, "Marketing kongresnog turizma na primjeru grada Opatije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:707088