Ladešić, L. (2022). Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:383674
Ladešić, Lucija. "Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:383674
Ladešić, Lucija. "Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:383674
Ladešić, L. (2022). 'Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:383674
Ladešić L. Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:383674
L. Ladešić, "Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:383674