prikaz prve stranice dokumenta Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
primjer destinacije Krk

Mesaroš, Marija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mesaroš, M. (2022). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš, M. (2022). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš M. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

M. Mesaroš, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.