Mesaroš, M. (2022). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš, M. (2022). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
Mesaroš M. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871
M. Mesaroš, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871