diplomski rad
Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti

Jakopec, Andrea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jakopec, A. (2023). Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:695014

Jakopec, Andrea. "Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:695014

Jakopec, Andrea. "Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:695014

Jakopec, A. (2023). 'Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:695014

Jakopec A. Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 05.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:695014

A. Jakopec, "Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:695014

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.