Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Škrnjug, A. M. (2023). Gastronomsko-enološka ponuda Zagorja u funkciji brendiranja destinacije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086693
Škrnjug, Ana Marija. "Gastronomsko-enološka ponuda Zagorja u funkciji brendiranja destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086693
Škrnjug, Ana Marija. "Gastronomsko-enološka ponuda Zagorja u funkciji brendiranja destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086693
Škrnjug, A. M. (2023). 'Gastronomsko-enološka ponuda Zagorja u funkciji brendiranja destinacije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086693
Škrnjug AM. Gastronomsko-enološka ponuda Zagorja u funkciji brendiranja destinacije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 24.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086693
A. M. Škrnjug, "Gastronomsko-enološka ponuda Zagorja u funkciji brendiranja destinacije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086693