Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Kovačić, N. (2023). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru grada Krapine (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:841682
Kovačić, Nives. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru grada Krapine." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:841682
Kovačić, Nives. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru grada Krapine." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:841682
Kovačić, N. (2023). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru grada Krapine', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:841682
Kovačić N. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru grada Krapine [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:841682
N. Kovačić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru grada Krapine", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:841682