Lazić, S. (2016). Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić, Sandra. "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić, Sandra. "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić, S. (2016). 'Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
Lazić S. Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000
S. Lazić, "Menadžersko komuniciranje u funkciji povećanja kvalitete hotelske usluge", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:086000