Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Čorak, P. (2023). Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434
Čorak, Petra. "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434
Čorak, Petra. "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434
Čorak, P. (2023). 'Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434
Čorak P. Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434
P. Čorak, "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434