diplomski rad
Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja

Golub, Ivan
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Golub, I. (2023). Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196

Golub, Ivan. "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196

Golub, Ivan. "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196

Golub, I. (2023). 'Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196

Golub I. Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 02.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196

I. Golub, "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.