Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing wellness ponude u Opatiji

Mitjan Milih (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Milih, M. (2016). Marketing wellness ponude u Opatiji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:711556

Milih, Mitjan. "Marketing wellness ponude u Opatiji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:711556

Milih, Mitjan. "Marketing wellness ponude u Opatiji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:711556

Milih, M. (2016). 'Marketing wellness ponude u Opatiji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:711556

Milih M. Marketing wellness ponude u Opatiji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:711556

M. Milih, "Marketing wellness ponude u Opatiji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:711556