Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Ćurčić, T. (2023). Marketing u funkciji promocije ugostiteljskog proizvoda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:189469
Ćurčić, Tea. "Marketing u funkciji promocije ugostiteljskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:189469
Ćurčić, Tea. "Marketing u funkciji promocije ugostiteljskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:189469
Ćurčić, T. (2023). 'Marketing u funkciji promocije ugostiteljskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:189469
Ćurčić T. Marketing u funkciji promocije ugostiteljskog proizvoda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:189469
T. Ćurčić, "Marketing u funkciji promocije ugostiteljskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:189469