završni rad
Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu

Momić, Patricia
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Momić, P. (2023). Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:321749

Momić, Patricia. "Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:321749

Momić, Patricia. "Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:321749

Momić, P. (2023). 'Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:321749

Momić P. Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 30.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:321749

P. Momić, "Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:321749

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.