Cvitkušić, A. (2022). Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745
Cvitkušić, Ana. "Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745
Cvitkušić, Ana. "Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745
Cvitkušić, A. (2022). 'Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745
Cvitkušić A. Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745
A. Cvitkušić, "Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745