završni rad
Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova

Srbiš, Gea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Srbiš, G. (2024). Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš, Gea. "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš, Gea. "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš, G. (2024). 'Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš G. Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 07.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

G. Srbiš, "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.