Grubišić, D. (2016). Analiza kulturno-turističkog tržišta u Njemačkoj (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:267291
Grubišić, Danijela. "Analiza kulturno-turističkog tržišta u Njemačkoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:267291
Grubišić, Danijela. "Analiza kulturno-turističkog tržišta u Njemačkoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:267291
Grubišić, D. (2016). 'Analiza kulturno-turističkog tržišta u Njemačkoj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:267291
Grubišić D. Analiza kulturno-turističkog tržišta u Njemačkoj [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:267291
D. Grubišić, "Analiza kulturno-turističkog tržišta u Njemačkoj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:267291