Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Škarica, I. (2024). Povezanost brige za dobrobit zaposlenika i njihove lojalnosti organizaciji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:788217
Škarica, Ivana. "Povezanost brige za dobrobit zaposlenika i njihove lojalnosti organizaciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:788217
Škarica, Ivana. "Povezanost brige za dobrobit zaposlenika i njihove lojalnosti organizaciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:788217
Škarica, I. (2024). 'Povezanost brige za dobrobit zaposlenika i njihove lojalnosti organizaciji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:788217
Škarica I. Povezanost brige za dobrobit zaposlenika i njihove lojalnosti organizaciji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:788217
I. Škarica, "Povezanost brige za dobrobit zaposlenika i njihove lojalnosti organizaciji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:788217