Rupčić, D. (2016). Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399
Rupčić, Daniela. "Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399
Rupčić, Daniela. "Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399
Rupčić, D. (2016). 'Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399
Rupčić D. Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399
D. Rupčić, "Strateške odrednice ženskoga poduzetništva Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:397399