Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Dašić, P. (2024). Izazovi u kreiranju strategije marketinga Nacionalnog parka Plitvička jezera (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:550759
Dašić, Patricia. "Izazovi u kreiranju strategije marketinga Nacionalnog parka Plitvička jezera." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:550759
Dašić, Patricia. "Izazovi u kreiranju strategije marketinga Nacionalnog parka Plitvička jezera." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:550759
Dašić, P. (2024). 'Izazovi u kreiranju strategije marketinga Nacionalnog parka Plitvička jezera', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:550759
Dašić P. Izazovi u kreiranju strategije marketinga Nacionalnog parka Plitvička jezera [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:550759
P. Dašić, "Izazovi u kreiranju strategije marketinga Nacionalnog parka Plitvička jezera", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:550759