završni rad
Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu

Lipkovac, Karlo
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lipkovac, K. (2024). Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:813208

Lipkovac, Karlo. "Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:813208

Lipkovac, Karlo. "Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:813208

Lipkovac, K. (2024). 'Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:813208

Lipkovac K. Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:813208

K. Lipkovac, "Konkurentnost Hrvatskog turizma na globaliziranom Europskom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:813208

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.