Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Lešić, A. (2024). Specifičnosti poslovanja turističkih agencija u online okruženju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939461
Lešić, Ana. "Specifičnosti poslovanja turističkih agencija u online okruženju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939461
Lešić, Ana. "Specifičnosti poslovanja turističkih agencija u online okruženju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939461
Lešić, A. (2024). 'Specifičnosti poslovanja turističkih agencija u online okruženju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939461
Lešić A. Specifičnosti poslovanja turističkih agencija u online okruženju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939461
A. Lešić, "Specifičnosti poslovanja turističkih agencija u online okruženju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939461