završni rad
Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola

Ratoša, Klara
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ratoša, K. (2024). Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša, K. (2024). 'Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Ratoša K. Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

K. Ratoša, "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.