Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Ratoša, K. (2024). Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša, K. (2024). 'Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša K. Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
K. Ratoša, "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429