Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Pugelnik, L. (2024). Digitalne inovacije u promociji Zagreba kao turističke destinacije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:058346
Pugelnik, Laura. "Digitalne inovacije u promociji Zagreba kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:058346
Pugelnik, Laura. "Digitalne inovacije u promociji Zagreba kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:058346
Pugelnik, L. (2024). 'Digitalne inovacije u promociji Zagreba kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:058346
Pugelnik L. Digitalne inovacije u promociji Zagreba kao turističke destinacije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:058346
L. Pugelnik, "Digitalne inovacije u promociji Zagreba kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:058346