diplomski rad
Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije

Dabo, Monika
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Dabo, M. (2024). Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350

Dabo, Monika. "Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350

Dabo, Monika. "Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350

Dabo, M. (2024). 'Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350

Dabo M. Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350

M. Dabo, "Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.