Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Dabo, M. (2024). Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350
Dabo, Monika. "Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350
Dabo, Monika. "Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350
Dabo, M. (2024). 'Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350
Dabo M. Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350
M. Dabo, "Važnost zelenog marketinga u izboru turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:872350