Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Floris, P. (2024). Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris, Paola. "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris, Paola. "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris, P. (2024). 'Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris P. Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
P. Floris, "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766