Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Živko, N. (2024). Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko, Nika. "Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko, Nika. "Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko, N. (2024). 'Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
Živko N. Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735
N. Živko, "Utjecaj društvenih medija na kreiranje očekivanja turista u obiteljskom smještaju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:381735