Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Žužić, J. (2024). Zastupljenost digitalnog marketinga u agroturizmu otoka Krka. (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:401741
Žužić, Josip. "Zastupljenost digitalnog marketinga u agroturizmu otoka Krka.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:401741
Žužić, Josip. "Zastupljenost digitalnog marketinga u agroturizmu otoka Krka.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:401741
Žužić, J. (2024). 'Zastupljenost digitalnog marketinga u agroturizmu otoka Krka.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:401741
Žužić J. Zastupljenost digitalnog marketinga u agroturizmu otoka Krka. [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:401741
J. Žužić, "Zastupljenost digitalnog marketinga u agroturizmu otoka Krka.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:401741